Godine 1986. predsednik kompanije Ali Subası, podneo je ostavku na mesto direktora Adidasa Turske kako bi stvorio svoju kompaniju za marketing i prodaju obuće.
U 2004. godini kompanija Subaši je donela stratešku odluku da stvori Darkwood, sopstveni brend i investira u proizvodne pogone pod nazivom kompanije, Akasia doo.
Ova strategija proistekla je iz uverenja predsednika, da bi se proizvodnjom najsavremenije kvalitene cipele mogla samo omogućiti upravljanje i kontrola celog procesa čuvanja, počev od kupovine materijala, sve do prodaje i marketinga.
Od crtanja prvih skica do predstavljanja gotovog proizvoda u prodavnicama, Darkwood poklanja veliku pažnju detalju i kvalitetu. Kombinacija ručno izrađenih stilova, premijum kože i finih detalja od strane Darkwooda privukla je intenzivnu lojalnost i pretvorila je u međunarodni statusni brend.
Darkwood prodaje preko milion pari cipela u vodećim prodavnicama i prodajnim objektima u više od 30 zemalja. Godine 2017. označavaju 13. godinu istorije Darkwooda i ponosni su što je njegov odlučujući doprinos tokom jedne decenije postigao svoj znak na standard u kvaliteta obućarske industrije.
Fokus im je na kategorijama sa jasnim kompromisima. Reč je o njihovoj strasti za stvaranjem većeg broja proizvoda i preuzimanja većih izazova za pomeranje granica izvrsnosti u svim koracima proizvodnje i marketinga. Veruju da je moguće isporučiti kvalitetan proizvod svetske klase samo kontrolom čitavog procesa proizvodnje cipela i svih nivoa lanca vrednosti i da su operativna efikasnost i odlična usluga od suštinskog značaja za superiorne performanse.
Darkwoodov moto je: "Zaista smo zaljubljeni u ono što radimo i baš kao naš zvanični slogan, osećamo "život je smela avantura ..." i mi se usudjujemo da "... preuzmemo izazove"