STKR “AS” garantuje kvalitet, originalnost robe koju isporučuje.
Mesto isporuke poručene robe se mora nalaziti na teritoriji Republike Srbije.
Besplatna dostava se odnosi na porudžbine veće od 5.000rsd. Za porudžbine manje od 5.000rsd, dostava se naplaćuje 200rsd.
Prodavac je obavezan da isporuči robu koja je specificirana u profakturi po kojoj je Kupac izvršio uplatu ,a Kupac da uplati iznos na način na koji je dogovoreno.
Kupac ima obavezu da Prodavcu dostavi tačne podatke za profakturu i isporuku robe (Ime i prezime, JMBG, puna adresa boravišta, veličina i model artikla)
Prodavac ima obavezu da po prijemu potrebnih podataka od Kupca pripremi profakturu za plaćanje, koja predstavlja pisani akt kojim se definiše roba i cena konkretne kupoprodaje, kao i instrukcije za uplatu.
Prodavac je dužan da se stara da roba u najkraćem roku bude dostavljena Kupcu, a u slučaju nemogućnosti otposlanja robe dužan je da Kupca obavesti u roku ne dužem od sedam dana računajući od dana porudžbine.
U slučaju da Kupac izvrši uplatu iznosa koji je manji od iznosa na koji je glasila profaktura, smatraće se da je kupoprodaja nije zaključena.
U slučaju da Kupac odustane od kupovine ,a novac je već uplaćen dužan je da podnese zahtev za povraćaj novca uz kopiju lične karte ili pasoša.
Prilikom preuzimanja robe Kupac je dužan da proveri kvalitet dostavljene robe.
Prilikom preuzimanja paketa Kupac u prisustvu kurira ili poštara vizuelno proverava paket.
Ukoliko na paketu ima vidnih oštećenja u obliku pocepanih delova ili nagnječenja, Kupac je dužan da zahteva otvaranje paketa u prisustvu službenog lica. Ako se tom prilikom ustanovi da su artikli oštećeni, zahteva da se napravi zapisnik o reklamaciji.
U slučaju oštećenja paketa, dostavna služba nadoknađuje nastale troškove.
Zamena proizvoda može se izvršiti u roku od 15 dana od dana dostave na kućnu adresu uz račun i originalno pakovanje proizvoda. Troškove ovakvog povraćaja snosi Kupac.
Garancija i povraćaj se ne mogu izvršiti sa proizvodima oštećenim usled ne odgovarajuće upotrebe.
Rok za postupanje po reklamaciji iznosi 15 dana od dana prijema reklamacije, a u roku od 8 dana trgovac će odgovoriti potrošaču na izjavljenu reklamaciju sa izjašnjenjem o zahtevu potrošača.
Po propuštanju roka za reklamaciju Kupcu na raspolaganju stoje parnična sredstva predviđena zakonom.
Svi podaci o Kupcu smatraju se poverljivim i ne mogu se ustupati drugim licima ukoliko bi takvo ustupanje štetilo moralnim kao i normama javnog poretka.